VECKAN SOM GÅTT!

Hej och jag vet att jag inte har bloggat på ett år och som så många gånger tidigare är det för att jag gör så mycket så bloggen kommer typ i femte hand kan man säga. Men statistiken ligger högt så det måste betyda att ni inte har tröttnat iallafall. Men här kommer en liten sammanfattning om veckan som gått! :D
.
NORDEN CUP!
Som ni vet har jag varit på cup, jag åkte förra måndagen och kom hem i Torsdags. Det var en inbjudnings cup och det 4 bästa lagen i varje land inom norden blev dit bjudna. Så det var väldigt tufft, men vi lyckades ta oss till A-slutspel och hamnade till sist på en åttonde plats. Vi bodde på Scandic hotell där en massa andra lag också bodde, jag träffade nya människor och mitt rum lyckades även vara så högljudda att Scandic hotade att skicka vakter till oss. Men Hållå, vi är unga och nyfikna. Vad tror dom egentligen!? Det var i allafall en härlig vecka med några av de bästa människorna på jorden!
.
TORSDAG!
På torsdagen åkte vi alltså hem från Norden cup, som spelas i Göteborg. Vårt tåg gick kvart i tre från Göteborg och vi skulle vara i Stockholm igen runt sex vilket var perfekt eftersom att jag skulle på fest på kvällen. Men självklart blir tåget fösenat av något himla singnal fel. Ett ord som inte ens finns i ordboken. Men men, vi blev en timma sena och runt sju mötte jag Klara på Centralen och sedan mötte vi Anna vi gullmars. Vi åkte hem till mig och fixade oss. Runt hallv tio kom vi till Sanna som hade festen. Hon bor i en super fin lägenhet vid Karlaplan och hemma hos henne var det en massa trevligt folk.
.
FREDAG!
Nyår alltså, vi hade bjudit hem vänner och det var naajs! Jag var ganska så trött från Torsdagen men försökte hålla mej vaken. Det slutade med att jag deckade runt två, men vaknade runt tre igen av allt ljud från övervåningen. Så jag sminkade om mej, tog på mej nya kläder och dansade till fem på morgonen. En kul kväll trotts att våra raketer sög och några exploderade på marken i stället för i luften!
.
LÖRDAG!
Ojojoj, här var man trött! Men hade bestämt med min gudmor att vi skulle träffas runt halv fyra och se den sista Änglagård filmen. Sedan gick vi och åt på en mysig fransk restaurang. Det var super trevligt att träffa henne! :D
.
SÖNDAG!
Igår skulle jag möta Isabel och Avesta på centralen runt två, men självklart blev jag sen. Jag kom dit till halv tre i alla fall och gick och kolla lite i butikerna. Jag letade efter skorna i tidigare inlägg och efter att ha varit på tre Scorett hittade jag dom äntligen! (KÄRLEK) De är sjukt fina och kommer att passa perfekt i Kalifornien! Isabel sov hos mej, och vi hade tänkta att bjuda hem lite folk men det slutade med att vi satt framför Easy A och käkade glass i stället.
.
Hoppas ni orkade läsa allt, ska jag lägga upp bilder också?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lägg upp bilder! :)

2011-01-05 @ 11:21:30

Lätta på hjärtat:

Vad heter du?
VIP?

E-mail? (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentera här

Trackback
RSS 2.0