CECILIA LJUNGSTEDT

Världens sötaste och finaste tjej stavas CECILIA LJUNGSTEDT! Gick nyss in på hennes blogg och hon hade skrivit en super gullig text. Hon är en av mina äldsta vänner och jag har så många grymt roliga minnen tillsammans med henne. Bland annat från Alperna, Västkusten, våra landställen. Du betyder verkligen gumman och jag finns alltid här bara så du vet. Jag har alltid underbart kul med dej. Jag hoppas att vi kommer att få ännu fler minnen tillsammans. LOVE U GIRL!
Hahahahahaha kommer du ihåg den här kvällen?


Kommentarer
Postat av: cecilia Ljungstedt

haha såklart jag kommer ihåg kvällen matilda!!!:D

hängde vid globen, kissade i skogen, försökte strippa på stolpar... haha.. that's how we do it :D

ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG!! du är världens finaste människa! puss

2010-09-21 @ 23:51:23
URL: http://favorittjejerna.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Vad heter du?
VIP?

E-mail? (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentera här

Trackback
RSS 2.0