LITE OM MIG!

1. Hur ser din drömkille ut? Magrutor, fint ansike.. Snygg helt enkelt.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jaa :D
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Isabel 
4. Hur lång är du? Ca 170 tiiep.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? sex and the city 2
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Vad gör du snygging? <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, helt klart! 
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Två timmar sen kanske
10. Icke godkänt i något ämne? Tror inte det.
11. Mvg i något? JA
12. När vaknade du idag? Kvart över elva
13. Vilken är din favoritplats? usa
14. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet precis! Men det är min hemlighet.. ;)
16. Hur stor är din säng? 120! 
17. Vad sover du i? victoria´s secret nattlinne.
18. Hur många kuddar har du i sängen? oänndligt
20. Tycker du om kinamat? absolut
21. Tycker du om kaffe? jaa helt ok :)
22. Vad dricker du helst till frukost? smoothie och chai latte.
23. Kan du spela poker? Ibland, riktigt kul!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Min fina vän Anna! 
25. Vill du ha barn? Jag tror det, fast jag tycker att dom är lite jobbiga och fattar inte hur mina föräldrar har orkat med mej.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och annat...
30. Är du cool? Ohh yeeah! 
31. Kan du rulla med tungan? wtf? 
32. Vem är den roligaste människan du känner? Malin Tengström
33. Vad har du för ringsignal? Ljudlös
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Haha jaa! 
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mina naglar! 
36. Kan du byta olja på bilen? jaa, eller tanka eller.. jag fattar inte!
37. Vilken var den senaste boken du läste? syskon kärlek
38. Nämn två stycken som är din favorit artist? Jag har inte riktigt någon favorit, Lady Gaga kanske? 
39. Dansar du i bilen? Självklart!
40. När var du i kyrkan senast? På konfan
43. Har du någon piercing? Öron och navel. 
44. Tycker du om någon? Ooh jaa! 
45. Har du provat droger? Vad ingår i droger egentligen..? ;)
46. Röka eller snusa? Inte snusa iaf, riktigt vidrigt när tjejer snusar! 
47. Hur gammal är du? 14 underbara år!
48. Vad är ditt mobil nummer? haha, det skulle ni gärna vilja veta! ;)
49. Vad ska du göra ikväll? Åka hem till Isabel och sova där! :D
50. Har du några syskon? lillesyster och bonus bruur!
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? abonnemang


Kommentarer
Postat av: SARA

SV: Tack du med :D

2010-11-08 @ 19:49:29
URL: http://samh.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Vad heter du?
VIP?

E-mail? (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentera här

Trackback
RSS 2.0